Κατασκευή ιστοσελίδας. Πόσοι έχετε ήδη site; Πόσοι είχατε ή έχετε μία κακή συνεργασία με την εταιρία που σας έφτιαξε και σας υποστηρίζει το site;

Οι περισσότερες έρευνες δείχνουν ότι το 50% δεν μένουν ικανοποιημένοι από τη συνεργασία για την κατασκευή ιστοσελίδας. Το 25% δεν παραδόθηκαν ολοκληρωμένες ή και καθόλου αν και πληρώθηκαν. Το εύρος τιμής και ποιότητας είναι τεράστιο. Αν ψάξετε στη google για κατασκευή site θα βρείτε προσφορές και κάτω από 100 ευρώ έως και μέχρι χιλιάδες ευρώ. Αρκεί ένας υπολογιστής και υποτυπώδεις γνώσεις για να δηλώσεις top εταιρία.

Για να δώσουμε λύση στα παραπάνω, σας αναφέρουμε 22+1 αυτονόητα βήματα για μία καλή συνεργασία με την εταιρία που σας υποστηρίζει τεχνολογικά.

ΣΤΑΔΙΟ ΕΥΡΕΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ

01. Ρωτήστε φίλους και γνωστούς που έμειναν ευχαριστημένοι από το δικό τους συνεργάτη.
02. Αναζητήστε κατασκευαστή στη google
03. Σε site που σας αρέσουν ή είναι επιτυχημένα δείτε την υπογραφή του κατασκευαστή.
04. Μελετήστε τα site των εταιριών κατασκευής. Σας εμπνέει εμπιστοσύνη, φορτώνει γρήγορα, εικαστικά είναι καλό, είναι πρακτικά λειτουργικό?
05. Περιορίστε τη λίστα σε 3 έως 6 εταιρίες και συναντήστε τους από κοντά.
06. Πριν τις συναντήσεις καταγράψτε το στόχο της ιστοσελίδας σας. Θέλετε online πώληση, υποστήριξη του δικτύου πωλήσεων σας, προσέλκυση πελατών?
07. Σκεφθείτε τι υλικό (περιεχόμενο και λειτουργίες) θα πρέπει να έχει η σελίδα σας ώστε να πετύχει.
08. Ορίστε ένα budget που θα θέλατε
09. Συζητήστε με ευθύτητα και ειλικρίνεια μαζί τους.
10. Ακούστε τις προτάσεις τους.
11. Ζητήστε να σας εξηγήσουν όποιο τεχνικό όρο ή διαδικασία δεν καταλαβαίνετε.

ΣΤΑΔΙΟ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

12. Συζητήστε τις υπηρεσίες που θα σας παρασχεθούν αναλυτικά
13. Ποια θα είναι η μεθοδολογία ανάπτυξης εικαστικού. Μιλάμε για το αν το γραφιστικό θα γίνει από το μηδέν ή από έτοιμο template.
14. Τι πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί? Στατικό ή δυναμικό?
15. Ανοικτού ή κλειστού κώδικα?
16. Κάντε διευκρινίσεις για δικαιώματα χρήσης
17. Χρόνος αποπεράτωσης
18. Κόστος και τρόπος πληρωμής
19. Θα μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη του έργου και να επεμβαίνετε.
20. Αν οι προσφορές που θα πάρετε έχουν μεγάλες αποκλίσεις τιμής, ζητήστε αιτιολόγηση κόστους ανά εταιρία
21. Ενημερωθείτε για το κόστος μελλοντικών εργασιών. Το κόστος συντήρησης και έξτρα λειτουργιών μπορεί να σας βγει μεγαλύτερο από το αρχικό κόστος.
22. Μετά την κατασκευή τι? Η προώθηση θα γίνει από άλλη εταιρία?

Κατασκευή ιστοσελίδας

+1 Αν θέλετε να πετύχετε στην κατασκευή ιστοσελίδας πρέπει να συνεργαστείτε με τους καλύτερους. Άφησα την βασικότερη έννοια για το τέλος. Λέγεται conversion rate ή στα ελληνικά ποσοστό μετατροπής χρηστών σε πελάτες! Ρωτήστε τις πιθανές εταιρίες για τον όρο. Όποιες δεν τον γνωρίζουν δεν κάνουν για εσάς!