Το μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών έχει εξελιχθεί μιας και τα σύγχρονα κινητά τηλέφωνα είναι πραγματικοί σταθμοί πολλαπλών λειτουργιών. Αν και η λειτουργία του τηλεφώνου παραμένει η βασική, ενσωματώνονται και νέες υπηρεσίες.

Η κινητή συσκευή έχει επιπλέον χρήσεις (μουσική, φωτογραφία, video) και με την πρόσβαση στο Internet αναπτύσσει ακόμα περισσότερες (GPS, mobile portals, online games, social media) που κάνουν το χρήστη να το χρησιμοποιεί  περισσότερο.

Η κινητή συσκευή γίνεται μια προσωπική συσκευή από την οποία ο χρήστης της εξαρτάται όλο και περισσότερο από τις λειτουργίες της, προσθέτοντας συνεχώς καινούργιες.

Ανάλογα με το κανάλι επικοινωνίας, το Mobile Marketing διαθέτει και τα αντίστοιχα οχήματα: