Οnline επιχείρηση

Παρέχουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες συμβουλευτικής διαδικτύου. Διαθέτουμε την τεχνογνωσία αλλά και την εμπειρία για κάθε επένδυση που επιθυμείτε να κάνετε στο χώρο του internet. Μπορούμε να σας αναλάβουμε τόσο συμβουλευτικά όσο και σε θέματα υλοποίησης.

Ο καθένας είναι ειδικός στο χώρο του και μαζί μπορούμε να οικοδομήσουμε μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης. Συμβουλευτική στο διαδίκτυο για την εταιρία μας σημαίνει να γνωρίζεις το μέσο και να το προσαρμόζεις στα μέτρα αυτού που το έχει ανάγκη!

Σχεδιασμός στρατηγικής

Το βασικό βήμα για μία επιτυχημένη επιχείρηση είναι να διαθέτει στρατηγική. Συγκεκριμένα χρειάζεται ποιοτικό προϊόν (Product), στη σωστή τιμή (Price), με αποτελεσματική τοποθέτηση (Place) και έξυπνη προώθηση (Promotion). Τα παραπάνω 4 στοιχεία είναι όλα ταυτόχρονα απαραίτητα και στο marketing αναφέρονται ως τα 4P από τα αρχικά τους.

Το επόμενο είναι να κάνει ανάλυση και να γνωρίζει τα δυνατά της σημεία (Strengths), τις αδυναμίες της (Weaknesses), τις ευκαιρίες ανάπτυξης της (Opportunities) και τις επιχειρηματικές απειλές της (Threats). Η ανάλυση αυτή από τα 4 αρχικά γράμματα ονομάζεται S.W.O.T. Analysis. Αν δεν ξεκινήσουμε τη συνεργασία μας από αυτά, δεν θα μπορέσουμε να εστιάσουμε στα θετικά σας σημεία έναντι του ανταγωνισμού σας, να προβλέψουμε πιθανά προβλήματα ώστε να κάνετε αποτελεσματικές πωλήσεις κλπ.

Τέλος πρέπει να διευκρυνίσουμε ότι η φιλοσοφία που υπάρχει σήμερα για τα site ή τα eshop ότι είναι επέκταση της επιχείρησης σας δεν είναι πάντα σωστή. Πρέπει να βλέπετε την ηλεκτρονική σας επιχείρηση ως μία παράλληλη δεύτερη επιχείρηση με την ίδια δραστηριότητα, που μπορεί να απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό και να έχει δικές της διαδικασίες όσον αφορά το στήσιμο και την προώθηση.

Σχεδιασμός εταιρικής εικόνας

Το εμπορικό σήμα μιας εταιρείας είναι αυτό που την ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές της και την καθιστά μοναδική. Είναι απαραίτητο να έχετε online branding. Προσφέρει τεράστιες ευκαιρίες, αλλά προϋποθέτει να προσελκύσει και να κάνει τους πελάτες να συμμετάσχουν. Αυτό δεν είναι τόσο απλή υπόθεση όπως το να φτιάξετε ένα site, προσθέτοντας το λογότυπο σας.

Η στρατηγική branding σας θα πρέπει να είναι σε απευθείας σύνδεση με το εμπορικό σήμα σας και θα πρέπει να είναι αυτό αισθητό και εμφανές. Θα πρέπει να έχετε πλούσιο περιεχόμενο. Μια ισχυρή εικόνα σε αρμονία θα κάνει τη διαφορά μεταξύ ενός πελάτη που αγοράζει από εσάς απευθείας ή φεύγει για τους ανταγωνιστές σας. Οι βασικές αρχές του branding είναι να αποφασίσουμε σχετικά με την εικόνα που θέλουμε να απεικονίσουμε για την επιχείρηση σας προς τα έξω και τι μήνυμα θέλουμε να επικοινωνήσουμε.

Ο σκοπός μιας μάρκας είναι να δημιουργήσει κάτι που θα κολλήσει στο μυαλό των ανθρώπων και να τους βοηθήσει να τη θυμούνται. Το εμπορικό σήμα σας πρέπει να δημιουργήσει μια θετική εικόνα στο μυαλό των καταναλωτών. Σε αντίθεση με ό,τι πιστεύουν οι περισσότεροι άνθρωποι, το branding δεν είναι απλά ένα λογότυπο. Στις επιχειρήσεις ο σκοπός σας, η εστίαση σας, και η εικόνα σας συνδυάζονται για να δημιουργήσουν το εμπορικό σήμα σας. Παρακάτω είναι μερικά πλεονεκτήματα του Branding:

Να σας θυμούνται. Είναι δύσκολο να θυμηθούμε μια εταιρεία με ένα γενικό όνομα ή ένα άτομο μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Μπορεί να μην είστε σε θέση να διακρίνετε την αποστολή τους και τα προσωπικά τους στοιχεία.

Κερδίζετε την εμπιστοσύνη των πελατών εύκολα. Οι καταναλωτές δεν θέλουν μόνο ποιότητα, αλλά και προϊόντα που μπορούν να εμπιστευθούν. Έτσι η επιχείρησή σας θα πρέπει να έχει μια ταυτότητα που οι πελάτες σας μπορούν να προσκολληθούν. Εάν η εταιρεία σας προσφέρει κορυφαία προϊόντα και υπηρεσίες και έχει μια μεγάλη αναγνωρισιμότητα, οι άνθρωποι θα σας θυμούνται. Επιπλέον, συχνά θα σας προτείνουν σε φίλους και στην οικογένεια τους.

Θα αποκτήσετε φήμη. Θέλετε οι άνθρωποι που βλέπουν τις διαφημίσεις σας να γνωρίζουν την ταυτότητα της μάρκας σας και όταν έρθει η ώρα που θα χρειαστούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, η εταιρεία σας να είναι το πρώτο πράγμα που θα τους έρχεται στο μυαλό.

Μία εικόνα χίλιες λέξεις. Είμαστε μια πολυbrandική κοινωνία και η εικόνα είναι ο βασιλιάς. Οι άνθρωποι συνδέουν συνήθως τα εμπορικά σήματα με την ποιότητα και μπορεί να αγοράσουν μόνο από ορισμένα εμπορικά σήματα για το λόγο αυτό. Αν οι άνθρωποι θέλουν μόνο ένα εμπορικό σήμα ενός συγκεκριμένου προϊόντος, είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν υψηλότερη τιμή. Κάνουμε branding σωστά, ώστε να πουλήσετε σε πιο υψηλή τιμή και η αντιληπτή αξία στα μάτια του πελάτη θα είναι ακόμη υψηλότερη από ότι άμα ήσασταν άγνωστοι.

To branding ισούται με χρήματα. Η εμπορική ταυτότητα είναι ο λόγος που θα κάνει έναν πελάτη να επιλέξει εσάς, αντί του ανταγωνισμού σας. Θα πρέπει να έχει ένα θετικό αντίκτυπο στους πελάτες σας και να καταλήξετε στο χτίσιμο συναισθηματικών δεσμών και την αφοσίωση των πελατών προς τη φίρμα.

Αναζήτηση αγοράς στόχου

Υπάρχουν πολλές τεχνικές για να δημιουργήσουμε ηλεκτρονικά εισοδήματα. Πρέπει να εξυπηρετήσουμε μία ανάγκη σε μια αγορά που χρησιμοποιεί το ίντερνετ. Πιο συγκεκριμένα αυτή την ανάγκη θα πρέπει να την ικανοποιήσουμε καλύτερα από τον ανταγωνισμό και σε χαμηλότερη τιμή για να θέλουν οι άνθρωποι να μας πληρώσουν και εμείς να βγάλουμε χρήματα από αυτό.

Η πρόκληση είναι να αναγνωρίσουμε μια ανθρώπινη ανάγκη με επαρκή ζήτηση ούτως ώστε να είναι βιώσιμη η αγορά στόχος ή το τμήμα της εν λόγω αγοράς. Μετά θα πρέπει να αναπτύξετε μια υπηρεσία ή ένα προϊόν για να καλύψετε αυτήν την ανθρώπινη ανάγκη και να βγάλτε λεφτά. Όταν διαλέγουμε το αντικείμενο του site σας είτε του eshop σας, την αγορά στόχο δηλαδή συνδυάζουμε δύο βασικά πράγματα.

1. Τι μπορείτε να προσφέρετε, τι κάνετε καλά και με ευχαρίστηση για να βοηθήσετε τους άλλους.
2. Tι πραγματικά οι άνθρωποι επιθυμούν και είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν χρήματα.

Δεν είναι και μια εύκολη απόφαση και θα πρέπει να σκεφτούμε τι θέλετε εσείς και τι θέλει η αγορά στόχος σας. Ευτυχώς δεν χρειάζεται να μαντέψουμε τι θέλει η αγορά σας, μιας και υπάρχουν πάρα πολλά εργαλεία μάρκετινγκ και ίντερνετ μάρκετινγκ διαθέσιμα για να αντιληφθούμε που ξοδεύουν τα χρήματά τους οι άνθρωποι στο ίντερνετ. Ο στόχος μας είναι να μάθουμε που κατευθύνονται οι επισκέπτες στο ίντερνετ. Συγκεκριμένα ποιες λέξεις κλειδιά χρησιμοποιούν οι υποψήφιοι πελάτες σας για να βρουν αντίστοιχες ιστοσελίδες και τι τους κάνει να γυρνάνε πίσω σε αυτές.

Το επόμενο βήμα είναι να δημιουργήσουμε ένα site που να αιχμαλωτίζει τον αναγνώστη και να περιέχει πράγματα που θα τον κάνουν να σας επισκεφτεί ξανά. Όμως πριν κάνουμε οποιαδήποτε κίνηση για να φτιάξουμε την ιστοσελίδα σας ή ακόμα να επιλέξουμε και ένα όνομα χώρου, θα πρέπει να κατανοήσουμε πλήρως το τί ζητάνε οι άνθρωποι και πως δημιουργείτε η επισκεψιμότητα. Κάθε μέρα καινούριες ανάγκες δημιουργούνται και άνθρωποι αναζητάνε στην Google τρόπους για να καλύψουν αυτές τις ανάγκες. Μερικές από αυτές τις ευκαιρίες αναζήτησης πιθανών αγορών στόχων είναι οι εξής:

Τάση της εποχής. Βλέπουμε ποια είναι γενικότερα η τάση της εποχής στα μη ηλεκτρονικά μέσα, τύπος, περιοδικά, τηλεόραση, διαφημιστικές επιγραφές, περιοδικά κτλ.

Αναζήτηση δημοφιλών θεμάτων σε φόρουμ και κοινότητες. Τα ηλεκτρονικά φόρουμ είναι παράγοντες αναζήτησης και εύρεσης πιθανών αγορών στόχων, μιας και τα πιο δημοφιλή θέματα συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον των χρηστών και έχουν τις πιο πολλές αποστολές και απαντήσεις.

Google keyword tool. Το Google’s keyword tool είναι ένα δωρεάν εργαλείο και θα μας δώσει πλούσια δεδομένα από την εταιρεία Google. Τα δεδομένα αυτά περιλαμβάνουν μηνιαίες αναζητήσεις σε λέξεις κλειδιά τοπικά και διεθνώς. Επίσης περιέχει πάρα πολλά δεδομένα για το τι αναζητιέται περισσότερο σήμερα στο ίντερνετ.

Google analytics tool. Εάν έχετε ήδη site, το Google Analytics είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να παρακολουθήσουμε τα στατιστικά του. Μπορούμε να ανακαλύψουμε από που έρχεται η επισκεψιμότητα στο site σας, ποιές είναι οι λέξεις κλειδιά που σας φέρνουν κερδοφορία, κατά πόσο βοηθούν τα Social Media, το Google AdWords και το EMail Marketing την επιχείρησή σας, πώς πλοηγούνται μέσα στο site σας οι επισκέπτες και ποιοί είναι οι πιο συχνοί τρόποι που οδηγούν ένα επισκέπτη να γίνει πελάτης σας.

Ευκαιρίες στα κοινωνικά μέσα. Μια καλή ιδέα είναι να ανιχνεύσουμε ποίες σελίδες έχουνε τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, συγκεντρώνουν τα πιο πολλά like, τους πιο πολλούς οπαδούς κτλ. Δημιουργούμε αμέσως ένα δοκιμαστικό site για την αγορά στόχο.

Δημιουργία περιεχομένου

Το περιεχόμενο είναι το σημαντικότερο εάν Θέλετε να επισκέπτονται την σελίδα σας και να βγάλτε χρήματα από αυτήν. Αναζητούμε τι θεωρούν οι υποψήφιοι πελάτες σας αξιόλογο και πως το αντιλαμβάνονται οι ίδιοι αυτό. Εστιαζόμαστε σε δύο είδη περιεχομένου. Κείμενο και βίντεο μιας και ο ήχος έχει υπερκαλυφθεί από το βίντεο και το βίντεο μάρκετινγκ.

Εσείς θα αποφασίσετε τι είδους περιεχόμενο θέλετε να χρησιμοποιήσετε. Κάποιοι είναι οπτικοί τύποι και προτιμούν πιο πολύ την εικόνα και τον ήχο ενώ άλλοι προτιμούν το διάβασμα σαν μέσο απόκτησης γνώσεων.

Επίσης ο συνδυασμός βίντεο και ήχου είναι υποχρεωτικός εάν θέλουμε να πετύχουμε και να κάνουμε τη διαφορά. Συνοψίζοντας έχουμε δύο κύριους στόχους:

1. Να συμπληρώσουμε το site σας με ποιοτικό και χρήσιμο περιεχόμενο σε μια περίοδο μερικών μηνών.

2. Να δημιουργήσουμε κάτι αξίας, μια αναφορά, ένα βιβλίο, ένα βίντεο το οποίο θα το δίνετε δωρεάν σαν κίνητρο για να ενταχθεί κάποιος στη λίστα με τα email σας.

Βελτιστοποίηση site

Για να ξεκινήσετε να βγάζετε χρήματα από το site σας και να μειώσετε την εργασία σας, δημιουργήστε επιχειρηματικά συστήματα και αναθέστε συγκεκριμένες δουλειές σε τρίτους. Η διαδικασία εστιάζεται στο πως να βελτιστοποιήσουμε την online επιχείρησή σας και τέλος να σας προετοιμάσουμε για να κάνετε πωλήσεις ώστε να αποκομίσετε κέρδη.

Ιδιαίτερα δημιουργούμε ένα σύστημα εξυπηρέτησης και υποστήριξης πελατών. Μελετάμε πως να προπωλήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας ξανά και ξανά με ένα σύστημα αυτόματης προώθησης στην αγορά, δημιουργούμε κίνηση και περιεχόμενο στη σελίδα σας.

Ετοιμάζουμε περιεχόμενο για καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ούτως ώστε να δημιουργήσουμε αυτοματοποιημένες αποστολές email στους συνδρομητές σας. Προωθούμε το site σας μέσω τεχνικές SEO ή διαφήμισης.

Επισκεψιμότητα (web traffic)

H επισκεψιμότητα του site σας μπορεί να γίνει με μια διαφημιστική καμπάνια είτε δημιουργώντας το σχετικό υλικό μάρκετινγκ μέσω του Search Engine Marketing (SEM). Ο στόχος του SEM είναι να πετύχει την υψηλότερη ορατότητα σε μηχανές αναζήτησης, για αναζητήσεις που έχουν σχέση με την επιχείρησή σας και το προϊόν που πουλάτε. Με άλλα λόγια traffic.

Δεν φθάνει μόνο το ποιοτικό περιεχόμενο ή το εκπληκτικό web design για να μπορέσει το site σας να ξεπεράσει τον ανταγωνισμό. Η χαμηλή επισκεψιμότητα αν δεν βγαίνει ψηλά στις μηχανές αναζήτησης είναι ένα πρόβλημα. Mία από τις μεθόδους που μπορείτε να αξιοποιήσετε είναι το Search Engine Marketing (SEM).

Αποτελεί ένα σύνολο από μεθόδους marketing, οι οποίες αξιοποιούνται για την προώθηση ιστοσελίδων, αύξηση του traffic τους και επίτευξη μίας υψηλής θέσης στα αποτελέσματα αναζήτησης. Συμπεριλαμβάνει τις ακόλουθες κατηγορίες marketing:

Search Engine Optimization (SEO). Ως SEO (Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης) ορίζονται όλες οι μέθοδοι και διαδικασίες που χρησιμοποιούνται, ώστε να επιτευχθεί η εμφάνιση ενός site σε υψηλές θέσεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Στόχος λοιπόν είναι η επίτευξη μίας υψηλής θέσης για τις λέξεις-κλειδιά (keywords) που είναι αντιπροσωπευτικά των προϊόντων και των υπηρεσιών της εταιρίας σας, όσο και η διατήρηση της θέσης αυτής στην διάρκεια του χρόνου.

Pay-per-Click διαφημίσεις. Οι pay-per-click διαφημίσεις, οι οποίες αναφέρονται και ως sponsored listings, εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης ως επί πληρωμή αποτελέσματα σε αναζητήσεις συγκεκριμένων λέξεων κλειδιών, προσελκύοντας νέους επισκέπτες σε μια ιστοσελίδα.

Search Engine Analytics. Αποτελεί μέθοδο ανάλυσης των στατιστικών που προκύπτουν από το ιστορικό αναζητήσεων και την παρακολούθηση των keywords. Μπορείτε να βγάλετε χρήσιμα συμπεράσματα για τις τακτικές που ακολουθείτε για την ανάδειξη της σελίδας σας σε υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ενδεικτικά εργαλεία είναι το Google Trends και το Google Insights από τα Google Analytics.

Social media optimization. Με το SEM μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τα social media, όπως είναι για παράδειγμα το Facebook, το Twitter, το LinkedIn και το Google+ για να διαφημίσετε και να αναδείξτε την ιστοσελίδα σας.
Paid Inclusion. To Paid inclusion αποτελεί την επί πληρωμή καταχώρηση ενός site στα ευρετήρια των μηχανών αναζήτησης, στο λεγόμενο index και σε directories ιστοσελίδων έναντι καταβολής κάποιου αντιτίμου. Με τη συγκεκριμένη μέθοδο, οι μηχανές αναζήτησης συμπεριλαμβάνουν αυτόματα τις καταχωρημένες σελίδες σε αποτελέσματα αναζήτησης.

Φιλοξενία & υποστήριξη

Η επιλογή εταιρίας για το web hosting σας, είναι πολύ σημαντική υπόθεση για λόγους όπως ή ασφάλεια του site σας και η προστασία του από επιθέσεις. Η διαθεσιμότητα του (uptime), η ταχύτητα του και οι πελάτες που μπορεί να εξυπηρετεί ταυτόχρονα. Τα αντίγραφα ασφαλείας που πρέπει να λαμβάνονται σε τακτική βάση όπως και το κόστος της φιλοξενίας.

Το web hosting είναι η δικτυακή υπηρεσία που επιτρέπει στον χρήστη να έχει τα site του σε κάποιο χώρο στο Internet. Συγκεκριμένα “νοικιάζετε” ένα μέρος ενός από τους server που ανήκουν στην εταιρία, στο οποίο αντιστοιχίζεται ένα domain name και αποτελεί την μοναδική διεύθυνση του παγκοσμίως.

Συνεπώς το web hosting ως υπηρεσία, λειτουργεί με το μοντέλο client-server, όπου οι χρήστες γνωρίζοντας το domain name σας, μπορούν να έχουν πρόσβαση στο site σας, το οποίο στεγάζεται στους server της εταιρίας που ανήκετε.

Η κάθε ιστοσελίδα, αναλόγως των απαιτήσεων και των αναγκών για ταχύτητα και χωρητικότητα, χρειάζεται προφανώς και άλλο πακέτο φιλοξενίας. Ενημερώνοντας μας, το τεχνικό τμήμα μας θα σας παρέχει άμεσα, κατατοπιστικά και δωρεάν τη μεταφορά του hosting από την προηγούμενη εταιρία.

Κερδίζοντας χρήματα

Υπάρχουν 4 μοντέλα χρηματοποίησης ώστε το site σας να σας αποφέρει κέρδος. Η διαφήμιση, το affiliate marketing, το δικτυακό marketing και η ανάπτυξη προϊόντος. Θα σας προτείναμε να ακολουθήσετε τα μοντέλα χρηματοποίησης με τη σειρά αυτή, μιας και είναι ευκολότερο να βγάλετε χρήματα από διαφημίσεις παρά να δημιουργήσετε το δικό σας προϊόν.

Σαν τελικό στόχο θα πρέπει να έχετε πάντα στο μυαλό σας να δημιουργήσετε το δικό σας προϊόν γιατί είναι ο πιο κερδοφόρος τρόπος για να βγάλετε χρήματα από όλους τους παραπάνω.

Το κανάλι Πωλήσεων είναι παρά πολύ σημαντικό για την σελίδα σας μιας και θα σας βοηθήσει να βγάλτε λεφτά αποκτώντας σχέσεις με τους επισκέπτες σας και μετατρέποντάς τους σε υποψήφιους αγοραστές όταν αυτοί θα ενταχθούν με κάποιο τρόπο στη λίστα σας. Κατόπιν αυτοί μπορεί να γίνουν πελάτες και κάποιοι από αυτούς συνεργάτες σας. Ο κύκλος είναι απλός:

Επισκέπτης >> Ενδιαφερόμενος >> Υποψήφιος >> Πελάτης ή συνεργάτης

Μπορείτε να βρείτε διαφημιζόμενους πελάτες για το site σας σε Δίκτυα Συνεργατών (Affiliate Networks) που περιέχουν προϊόντα και υπηρεσίες που μπορείτε να προωθήσετε και να βγάλτε λεφτά. Τέτοιες ιστοσελίδες είναι: Google AdSense, Amazon Affiliate Program, Clickbank, PayDotCom, Commission Junction και Epic Direct Network.

Επιλογή συνεργατών τεχνολογίας

Έχετε ξεκινήσει διαδικασία κατασκευής site ή έχετε ήδη; Είχατε ή έχετε μία κακή συνεργασία με την εταιρία που σας έφτιαξε και σας υποστηρίζει το site; Γιατί υπάρχουν τόσες διαφορετικές τιμές και υπηρεσίες στην αγορά; Για να δώσουμε λύση στα παραπάνω, σας αναφέρουμε 22+1 αυτονόητα βήματα για μία καλή συνεργασία με την εταιρία που σας υποστηρίζει τεχνολογικά.

Οι περισσότερες έρευνες δείχνουν ότι το 50% δεν μένουν ικανοποιημένοι από τη συνεργασία. Το 25% δεν παραδόθηκαν ολοκληρωμένες ή και καθόλου αν και πληρώθηκαν. Το εύρος τιμής και ποιότητας είναι τεράστιο. Αν ψάξετε στη google για κατασκευή site θα βρείτε προσφορές και κάτω από 100 ευρώ έως και μέχρι χιλιάδες ευρώ. Αρκεί ένας υπολογιστής και υποτυπώδεις γνώσεις για να δηλώσεις top εταιρία.

22+1 ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ

01. Ρωτήστε φίλους και γνωστούς που έμειναν ευχαριστημένοι από το δικό τους συνεργάτη.
02. Αναζητήστε κατασκευαστή στη google
03. Σε site που σας αρέσουν ή είναι επιτυχημένα, δείτε τον κατασκευαστή τους.
04. Μελετήστε τα site των εταιριών κατασκευής. Σας εμπνέει εμπιστοσύνη, φορτώνει γρήγορα, εικαστικά είναι καλό, είναι πρακτικά λειτουργικό?
05. Περιορίστε τη λίστα σε 3 έως 6 εταιρίες και συναντήστε τους από κοντά.
06. Πριν τις συναντήσεις καταγράψτε το στόχο της ιστοσελίδας σας. Θέλετε online πώληση, υποστήριξη του δικτύου πωλήσεων σας, προσέλκυση πελατών?
07. Σκεφθείτε τι υλικό (περιεχόμενο και λειτουργίες) θα πρέπει να έχει η σελίδα σας ώστε να πετύχει.
08. Ορίστε ένα budget που θα θέλατε
09. Συζητήστε με ευθύτητα και ειλικρίνεια μαζί τους.
10. Ακούστε τις προτάσεις τους.
11. Ζητήστε να σας εξηγήσουν όποιο τεχνικό όρο ή διαδικασία δεν καταλαβαίνετε.
12. Συζητήστε τις υπηρεσίες που θα σας παρασχεθούν αναλυτικά.
13. Ποια θα είναι η μεθοδολογία ανάπτυξης εικαστικού. Το γραφιστικό θα γίνει από το μηδέν ή από έτοιμο template.
14. Τι πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί; Στατικό ή δυναμικό;
15. Ανοικτού ή κλειστού κώδικα;
16. Κάντε διευκρινίσεις για δικαιώματα χρήσης.
17. Χρόνος αποπεράτωσης.
18. Κόστος και τρόπος πληρωμής.
19. Θα μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη του έργου και να επεμβαίνετε;
20. Αν οι προσφορές που θα πάρετε έχουν μεγάλες αποκλίσεις τιμής, ζητήστε αιτιολόγηση κόστους ανά εταιρία.
21. Ενημερωθείτε για το κόστος μελλοντικών εργασιών. Το κόστος συντήρησης και έξτρα λειτουργιών μπορεί να σας βγει μεγαλύτερο από το αρχικό κόστος.
22. Μετά την κατασκευή τι? Η προώθηση θα γίνει από άλλη εταιρία?

+1 Αν θέλετε να πετύχετε πρέπει να συνεργαστείτε με τους καλύτερους που μπορούν να σας εγγυηθούν conversion rate ή στα ελληνικά, ποσοστό μετατροπής των χρηστών που μπαίνουν στη σελίδα σας σε πελάτες! Ρωτήστε τις πιθανές εταιρίες για τον όρο conversion rate. Όποιες δεν τον γνωρίζουν δεν θα σας φέρουν επιθυμητό αποτέλεσμα!

Η κλασσική παιδεία μας μαθαίνει ότι αν δουλέψουμε σκληρά θα βγάλουμε χρήματα. Οι επενδύσεις στις νέες τεχνολογίες είναι στη λογική να βάζουμε το χρήμα να εργάζεται για εμάς.

Το κουαρτέτο του πλούτου περιγράφει 4 τύπους ανθρώπων που απαρτίζουν τον επαγγελματικό χώρο. Υπάλληλοι, Αυτοαπασχολούμενοι, Επιχειρηματίες και Επενδυτές. Οι υπάλληλοι παίρνουν μισθό και υπερωρίες, οι αυτοαπασχολούμενοι πληρώνονται με ποσοστά ενώ και οι 2 κατηγορίες έχουν συγκεκριμένα έσοδα γιατί και ο χρόνος εργασίας τους είναι συγκεκριμένος. Οι επιχειρηματίες έχουν επιχειρήσεις στις οποίες δεν εργάζονται και οι επενδυτές λειτουργούν ως δίκτυο, εκμεταλλευόμενοι την εργασία ή τα χρήματα τρίτων και τα έσοδα τους μπορεί να είναι άπειρα.

Η ισχυρότερη έννοια στον κόσμο των επιχειρήσεων λοιπόν είναι η έννοια «δίκτυο». Οι πλουσιότεροι άνθρωποι στον κόσμο ψάχνουν να δημιουργήσουν δίκτυα. Όλοι οι υπόλοιποι ψάχνουν να βρουν μία δουλειά. Μπορεί να έχεις την εκπληκτικότερη ιδέα ή το καλύτερο προϊόν, όμως δεν θα έρθει ποτέ η επιτυχία αν δεν έχεις ένα δίκτυο μέσω του οποίου θα ενημερώσεις τους ανθρώπους και ένα δίκτυο διανομής μέσα από το οποίο θα διανέμεις το αγαθό σου στην αγορά.

Το διαδίκτυο είναι η πιο αποτελεσματική μορφή δικτύου με το μικρότερο κόστος επένδυσης. Η ηλεκτρονική σας επιχείρηση, η σελίδα σας είναι ανοιχτή 24 ώρες τη μέρα κάθε μέρα. Έχει πολύ χαμηλό κοστολόγιο για να στηθεί και να συντηρηθεί. Παρέχει ελεύθερο ωράριο εργασίας για σας.

Παρέχει ευέλικτο χώρο εργασίας, μπορείτε να δουλεύετε από το σπίτι σας, από το laptop σας ή από το εξοχικό σας. Μπορείτε να απολαμβάνετε τις διακοπές σας και να έχετε τη σελίδα σας να παράγει χρήματα για σας.

Υπηρεσίες τεχνολογίας

μαθε περισσοτερα!

Υπηρεσίες προώθησης

μαθε περισσοτερα!

Τεχνολογικό blog

μαθε περισσοτερα!

Ρώτησε μας!

μαθε περισσοτερα!