Μία οικονομία ακμάζουσα ή παρακμάζουσα; Μία οικονομία παραδοσιακή ή προοδευτική; Ο λόγος της στασιμότητας των επιχειρήσεων μας κρύβεται αλλού.
 
Έχουμε ενδιαφέρουσες ιδέες και τοπικά πλεονεκτήματα αλλά δεν τα επικοινωνούμε σωστά. Επιβάλλεται ακόμη και αν έχουμε ούτως ή άλλως πελάτες να ασχοληθούμε με την ταυτότητα και τη φήμη μας. Τι καθιστά όμως μία επιχείρηση σύγχρονη και ανταγωνιστική;
 
Για να κερδίσουμε την καρδιά και το μυαλό όσων είναι σημαντικοί για την ανάπτυξη μας, οφείλουμε να χτίσουμε και να διαχειριστούμε τη φήμη μας. Να δημιουργήσουμε μια θετική εντύπωση και εικόνα. Να δείξουμε τι το ιδιαίτερο και ξεχωριστό μπορούμε να προσφέρουμε. Ποια είναι τα ποιοτικά μας χαρακτηριστικά.
 
Μια μικρή τοπική επιχείρηση μπορεί εύκολα από στόμα σε στόμα να αποκτήσει μια θετική εικόνα. Όμως το ίδιο εύκολα μπορεί να χαλάσει τη φήμη της. Είτε λειτουργούμε ένα τοπικό εμπορικό κατάστημα ή ένα εστιατόριο, η εικόνα που έχουμε χτίσει στην τοπική αγορά είναι κρίσιμη.
 
Πρέπει να μας θυμούνται οι καταναλωτές και να μας επιλέγουν. Πρέπει να έχουμε καλή φήμη και να τη διαχειριζόμαστε. Πρέπει η ταυτότητα της εταιρείας μας να ταιριάζει με το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε.
 
Συμπεραίνουμε ότι ο σχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας οφείλει να είναι αισθητός. Αξέχαστος. Μοναδικός. Να αποτυπώνει την ουσιαστική εικόνα μας. Να είναι αναγνωρίσιμος. Να παραμείνει σαφής και δυναμικός για να αποτυπώνεται στην συνείδηση των καταναλωτών.
 
Από το λογότυπο και τα χρώματα της επιχείρησης, μέχρι την προσβασιμότητα, την εξυπηρέτηση και τη συμπεριφορά μας. Από τον τρόπο που υποδεχόμαστε τους πελάτες μας, μέχρι το πως επικοινωνούμε μαζί τους. Από το εάν διαθέτουμε εταιρικά φυλλάδια και site μέχρι την ανταπόκρισή μας στα social media.
 
Για τους παραπάνω λόγους, το χτίσιμο της μάρκας και στη συνέχεια η διαχείρισή της απαιτούν σωστή καθοδήγηση και αποτελεσματικές ενέργειες. Μόνο έτσι, θα μπορέσουμε να επωφεληθούμε από τα πλεονεκτήματα μιας ισχυρής ταυτότητας.
 
Πλεονεκτήματα όπως αναγνωρισιμότητα, εμπιστοσύνη, προβολή, οικονομικά οφέλη, διάκριση από τον ανταγωνισμό, συναισθηματική σύνδεση με τους καταναλωτές και ανάπτυξη οράματος. Ίσως τελικά μετά από όλα τα παραπάνω η ταυτότητα μας ταξιδέψει και εκτός της τοπικής μας αγοράς. Έτσι θα ανοίξουμε τους ορίζοντες των επιχειρήσεων μας.
 
Εγκαινιάζοντας ένα καινοτόμο project ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων μας. Σκοπός μας να δώσουμε μεγαλύτερο αποτέλεσμα στις δικές μας επιχειρηματικές ιδέες. Τη δημιουργία εταιρικής ταυτότητας με βάση το τρίπτυχο εμπορική εξωστρέφεια, τουριστική ανάπτυξη και προσαρμογή στη νέα ψηφιακή εποχή.
 
Με την τεχνογνωσία και την εξειδίκευση που διαθέτουμε, είμαστε σε θέση να χτίσουμε την εικόνα και την ταυτότητα που αρμόζει να έχει η κάθε επιχείρηση. Την εικόνα που θέλουμε να εκπέμπουμε στους πελάτες μας. Είμαστε σε θέση να χτίσουμε ένα ακόμη επιτυχημένο brand. Το δικό μας!