[fullwidth background_color=”#000000″ background_image=”” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ background_repeat=”no-repeat” background_position=”center center” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_webm=”” video_mp4=”” video_ogv=”” video_preview_image=”” overlay_color=”” overlay_opacity=”0.5″ video_mute=”yes” video_loop=”yes” fade=”no” border_size=”0px” border_color=”transparency” border_style=”solid” padding_top=”35px” padding_bottom=”35px” padding_left=”35px” padding_right=”35px” hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”no” menu_anchor=”” class=”” id=””]

Τεχνικές SEO

[/fullwidth][fullwidth background_color=”#212121″ background_image=”” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_webm=”” video_mp4=”” video_ogv=”” video_preview_image=”” overlay_color=”” overlay_opacity=”0.5″ video_mute=”yes” video_loop=”yes” fade=”no” border_size=”0px” border_color=”#8c0000″ border_style=”solid” padding_top=”40px” padding_bottom=”20px” padding_left=”40px” padding_right=”40px” hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”no” menu_anchor=”” class=”” id=””][one_half last=”no” spacing=”yes” center_content=”yes” hide_on_mobile=”no” background_color=”#212121″ background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” border_position=”top” border_size=”0px” border_color=”#f8f8f8″ border_style=”dashed” padding=”0px” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ class=”” id=””]

Οι τεχνικές βελτιστοποίησης αφορούν τις διαδικασίες ώστε να ανεβάσετε το Site της επιχείρησής σας στην πρώτη σελίδα του Google, και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του με ασφάλεια και αξιοπιστία. Οι υψηλές οργανικές κατατάξεις του site σας στην πρώτη σελίδα της Google συνεπάγονται πολλά.

[/one_half][one_half last=”yes” spacing=”yes” center_content=”yes” hide_on_mobile=”no” background_color=”#212121″ background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” border_position=”top” border_size=”0px” border_color=”#f8f8f8″ border_style=”dashed” padding=”0px” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ class=”” id=””]

Υψηλότερη επισκεψιμότητα και αυξημένες πωλήσεις, μικρότερη εξάρτηση από την πληρωμένη διαφήμιση, χαμηλότερα έξοδα προώθησης, αύξηση του κύρους της εταιρείας σας, μιας και οι μελέτες δείχνουν πως όσο πιο ψηλά βρίσκουν την επιχείρησή σας στο Google τόσο πιο αξιόλογη τη θεωρούν οι υποψήφιοι πελάτες.

[/one_half][/fullwidth][fullwidth background_color=”#d8d8d8″ background_image=”” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_webm=”” video_mp4=”” video_ogv=”” video_preview_image=”” overlay_color=”” overlay_opacity=”0.5″ video_mute=”yes” video_loop=”yes” fade=”no” border_size=”0px” border_color=”#8c0000″ border_style=”solid” padding_top=”0px” padding_bottom=”0px” padding_left=”40px” padding_right=”40px” hundred_percent=”no” equal_height_columns=”yes” hide_on_mobile=”no” menu_anchor=”” class=”” id=””][accordian divider_line=”yes” class=”” id=””][toggle title=”1. Δημιουργώντας ποιοτικά backlinks” open=”no”]

Μπορείτε να πετύχετε αποτελέσματα SEO απλώς αντιγράφοντας τους ανταγωνιστές σας. Εάν καταφέρετε να δημιουργήσετε συνδέσμους με τις σελίδες που συνδέονται με τους ανταγωνιστές σας, τότε θα μπορέσετε να νικήσετε τον ανταγωνισμό και να βγείτε πρώτοι στην google για τις λέξεις κλειδιά με τις οποίες ανταγωνίζεστε. Που σημαίνει ότι θα πρέπει να έχετε ήδη βελτιστοποιήσει σωστά τη σελίδα σας με τις σωστές λέξεις κλειδιά και με τον σωστό τρόπο.

[/toggle][toggle title=”1.1. Αντιγραφή συνδέσμων ανταγωνιστών” open=”no”]

Πολλές μέθοδοι SEO σας βοηθούν να καθορίσετε ποιες σελίδες έχουν σύνδεση με το υπ “αριθμόν ένα αποτέλεσμα στη Google για τη φράση-κλειδί που στοχεύετε. Αρχίστε με τον προσδιορισμό των site που είναι στην πρώτη θέση για τον όρο αναζήτησής σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό με μια επίσκεψη της Google όπου και θα πληκτρολογήσετε τον όρο αναζήτησης ή αλλιώς τις λέξεις κλειδιά.

Καταγράψτε τη διεύθυνση URL του υπ “αριθμόν ένα αποτέλεσμα αναζήτησης. Αφού έχετε εντοπίσει αυτό το ιστολόγιο, κάντε ένα από τα ακόλουθα βήματα για να μπορέσετε να υπερφαλαγγίσετε τον ανταγωνισμό και να βγείτε εσείς πρώτοι.

[/toggle][toggle title=”1.2. Αναζήτηση στη Google” open=”no”]

Πηγαίνετε στη Google.com και πληκτρολογήστε το εξής link: www.onomaantagonisti.com και πατήστε το πλήκτρο αναζήτηση στη Google. Στη συνέχεια, αντικαταστήστε τη φράση, «onomaantagonisti.com» με το όνομα της σελίδας που κατέχει τη νούμερο ένα θέση στη Google για τον όρο αναζήτησής σας. Το αποτέλεσμα θα είναι μια σειρά από sites που συνδέονται με τον ανταγωνιστή σας.

Το μόνο μειονέκτημα αυτής της μεθόδου είναι ότι δεν θα γνωρίσετε ποια ιστολόγια είναι πιο σημαντικά από κάποια άλλα (π.χ., ο αριθμός των δεσμών που συνδέονται σε αυτές τις ιστοσελίδες, η Google PR, η λέξη-κλειδί και το περιεχόμενο στις σελίδες, κ.λ.π.), αλλά θα προσδιορίσει σίγουρα τα sites που θα πρέπει να στοχεύσετε για να δημιουργήσετε άπειρους συνδέσμους.

[/toggle][toggle title=”1.3. Αναζήτηση στην Alexa” open=”no”]

Πηγαίνετε στη διεύθυνση www.alexa.com και πληκτρολογήστε το όνομα της τοποθεσίας που ερευνάτε. Η Alexa.com είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται για τη μέτρηση της δημοτικότητα των sites με βάση την δραστηριότητα στο ίντερνετ αυτών που έχουν κατεβάσει τη γραμμή εργαλείων Alexa (Alexa toolbar). Επειδή δεν είναι όλοι χρήστες της γραμμής εργαλείων Alexa, οι πληροφορίες είναι μόνο επιγραμματικές και δίνουν μια αίσθηση της κατεύθυνσης της κίνησης στο ίντερνετ γενικότερα.

Όμως μπορείτε να αντλήσετε πάρα πολλά στοιχεία για τους ανταγωνιστές σας και θα δείτε μια σειρά από βασικά ιστολόγια που συνδέονται με τη σελίδα των ανταγωνιστών σας. Χρησιμοποιήστε αυτή τη λίστα με τα ιστολόγια της Alexa για να δημιουργήσετε συνδέσεις με τα ίδια ιστολόγια που συνδέονται και οι ανταγωνιστές σας. Γενικά η φιλοσοφία αυτής της στρατηγικής SEO είναι να αντιγράψετε τους συνδέσμους των ανταγωνιστών σας.

[/toggle][toggle title=”1.4. On-line εργαλεία SEO” open=”no”]

Υπάρχουν αρκετά ηλεκτρονικά εργαλεία SEO στο ίντερνετ για να σας βοηθήσουν να βρείτε τις σελίδες που συνδέονται με τους ανταγωνιστές σας. Πάρα πολλά από αυτά είναι δωρεάν και θα σας δώσουν αρκετά στοιχεία για τις ιστοσελίδα των ανταγωνιστών, καθώς και λεπτομέρειες συνδέσμου, όπως το Google PR, το κείμενο δεσμού, τον τίτλο της σελίδας, και ούτω καθεξής.

Ένα εργαλείο για τεχνικές SEO είναι το http://tools.seobook.com . Αποτελεί πλήρη κατάλογο με online εργαλεία SEO. Αν αρχίσετε να δημιουργείτε συνδέσεις από sites πρώτης ποιότητας, το να σκαρφαλώσετε στην πρώτη θέση στη Google, θα συμβεί πολύ πιο γρήγορα από οποιαδήποτε άλλη στρατηγική SEO.

[/toggle][toggle title=”1.5. Βρείτε ιστοσελίδες αυθεντίας ” open=”no”]

Μια άλλη μέθοδος SEO είναι να εντοπίσετε και να συνδεθείτε με τις σελίδες αυθεντίας που συνδέονται οι ανταγωνιστές σας. Οι ιστοσελίδες Αυθεντίας είναι οι σελίδες που συνδέουν με τρεις ή περισσότερους από τους ανταγωνιστές σας.

Αν δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο SEO για να εντοπίσετε τις Σελίδες Αυθεντίας, μπορείτε να το πετύχετε αυτό χειροκίνητα χρησιμοποιώντας την ακόλουθη μέθοδο:

1. Αναζητήστε στη Google ανταγωνιστικές ιστοσελίδες για τον πιο σημαντικό όρο αναζήτησής σας.

2. Δημιουργήστε ένα υπολογιστικό φύλλο excel από τα κορυφαία εκατό sites που σχετίζονται με τους πέντε ή δέκα κορυφαίους ανταγωνιστές σας (To Microsoft Excel είναι ένα καλό εργαλείο).

3. Ταξινομήστε τους αλφαβητικά για να μην χαθείτε.

4. Σκανάρετε τη λίστα για να βρείτε τυχόν διπλοεγγραφές. Αν κάποια από τις διευθύνσεις URL ιστοσελίδας επαναλαμβάνονται σε όλη τη λίστα σας επισημάνετε το.

5. Αφού έχετε αναπτύξει τη λίστα με τις έγκυρες ιστοσελίδες των συνδέσμων των ανταγωνιστών σας, επισκεφθείτε την καθεμία για να καθορίσετε με πιο τρόπο συνδέονται οι ανταγωνιστές σας και πως θα μπορέσετε να αποκτήσετε ένα σύνδεσμο προς την ιστοσελίδα σας.

[/toggle][toggle title=”1.6. Δημιουργία συνδέσμων” open=”no”]

Διαμορφώστε την ίδια ακριβώς SEO στρατηγική που οι ανταγωνιστές σας έχουν χρησιμοποιήσει . Εάν αυτά τα ιστολόγια που συνδέονται είναι κατάλογοι, αναζητήστε τον τρόπο να μπείτε και σεις σε αυτόν τον κατάλογο. Εάν οι σύνδεσμοι των ανταγωνιστών σας προέρχονται από τα άρθρα που οι ανταγωνιστές σας υποβάλλουν σε αρθρογραφικά ιστολόγια, υποβάλετε και τα δικά σας άρθρα. Θα δείτε παρακάτω για το αρθρογραφικό μάρκετινγκ.

Εάν οι σύνδεσμοι των ανταγωνιστών σας προέρχονται από αναφορές στα κοινωνικά μέσα, τότε κάντε και σεις τις ίδιες αποστολές στα κοινωνικά μέσα. Θα δείτε παρακάτω και για αυτό. Εάν οι σύνδεσμοι των ανταγωνιστών σας προέρχονται από το guest siteging, τότε κάντε και σεις τις ίδιες αποστολές στα ίδια sites που έχουνε κάνει και οι ανταγωνιστές σας.

Μετά την εφαρμογή της ανταγωνιστικής στρατηγικής σύνδεσης, το επόμενο βήμα είναι να οικοδομήσετε την ποιότητα των εισερχόμενων συνδέσεων στην ιστοσελίδα σας μέσα από μια ποικιλία τρόπων. Πριν αποκαλύψουμε τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές για την απόκτηση συνδέσμων, θα πρέπει να πρώτα να κατανοήσετε το σωστό τρόπο για να διαμορφώσετε μια εισερχόμενη σύνδεση για τα μέγιστα αποτελέσματα και για να εξασφαλίσετε τις πρώτες θέσεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

[/toggle][toggle title=”1.7. Πως να συνδέεστε” open=”no”]

Τώρα που ξέρετε πώς να βρείτε τις τοποθεσίες που θέλετε να δημιουργήσετε συνδέσεις, θα πρέπει να μάθετε το σωστό τρόπο για να αναπτύξει μια στρατηγική δημιουργίας συνδέσμων φιλική προς την Google. Αλλιώς θα χαρακτηριστείτε spammer και θα αντιμετωπίσετε διάφορα προβλήματα αποκλεισμού από τις μηχανές αναζήτησης.

Οι Google friendly συνδέσεις είναι συνδέσεις που βελτιώνουν τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης ενός συγκεκριμένου δικτυακού τόπου. Αυτός είναι ένας από τους τρόπους SEO που πρέπει να χρησιμοποιήσετε κατά κόρον για να πετύχετε για τη σελίδα σας καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, παρόλο που αυτή μπορεί να έχει λιγότερες συνδέσεις που δείχνουν την ιστοσελίδα σας σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας.

Θα πρέπει να προσέξετε ιδιαίτερα τον τρόπο με τον οποίο συνδέεστε και την μορφή των συνδέσμων, γιατί οι σύνδεσμοι σας είναι σχεδόν άχρηστοι αν δεν εμφανίζονται σωστά σε άλλες ιστοσελίδες. Ας ξεκινήσουμε με την ανατομία ενός συνδέσμου.

Για παράδειγμα, ας ρίξουμε μια ματιά στο http://www.consultinggroup.com

Ένας τρόπος σύνδεσης στο ίντερνετ είναι με απευθείας παραπομπή στο URL: http://www.consultinggroup.com. Μάλλον ακατάλληλος τρόπος σύνδεσης μιας και δεν περιέχει καθόλου αξία λέξεων κλειδιών για τη σελίδα.

Ο δεύτερος και κατάλληλος τρόπος σύνδεσης είναι με παραπομπή στη σελίδα μέσω λέξεων κλειδιών: Σύμβουλοι επιχειρήσεων (Η πρόταση με υπερσύνδεση στέλνει στο site).

Έτσι, η Google αναγνωρίζει και καταχωρεί τη σελίδα μας για τις συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά που έχουμε δημιουργήσει. Τώρα βέβαια πολλοί θα κάνουν την ερώτηση: “Εάν προσπαθείτε να πάρετε τις συνδέσεις με την ιστοσελίδα σας από άλλες τοποθεσίες στο ίντερνετ, γιατί δεν θα θέλετε να απλά να τοποθετήστε το URL της ιστοσελίδας σας στην ιστοσελίδα τους;” Υπάρχουν μια σειρά από σημαντικές απαντήσεις στην ερώτηση.

Η τοποθέτηση της σελίδας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google συσχετίζεται άμεσα με την ποιότητα των συνδέσεων που δείχνουν προς το δικτυακό σας τόπο και τους συνδέσμους κειμένου.

Μια σύνδεση του τύπου http://www.yourcompanyname.com δεν λέει τίποτα στους χρήστες για την ιστοσελίδα σας ή γιατί θα πρέπει να επισκεφθεί κάποιος την ιστοσελίδα σας εκτός και αν είστε ένα πολύ γνωστό πρόσωπο ή διασημότητα.

Πώς μπορείτε να περιμένετε να οδηγηθεί η κυκλοφορία επισκεπτών προς τη σελίδα σας εαν κανείς δεν γνωρίζει ή δεν έχει ακούσει ποτέ του την ιστοσελίδα;

Ακόμη και αν η διεύθυνση URL είναι κάπως περιγραφική, είστε σε καλύτερη θέση όταν χρησιμοποιείτε ενημερωτικό κείμενο στο σύνδεσμο που περιλαμβάνει τις δικές σας λέξεις κλειδιά. Αν το μόνο που κάνατε μέχρι τώρα ήταν να δημιουργήσετε συνδέσμους με μια εκστρατεία μάρκετινγκ και έχετε ζητήσει από τρίτους δικτυακούς τόπους να τοποθετήσετε το URL σας σε αυτούς, θα βελτιωθεί η κατάταξή σας στη Google για το όνομα της ιστοσελίδας σας μόνο και τίποτε άλλο.

Θυμηθείτε ότι δεν προσπαθείτε να βελτιστοποιήσετε τα αποτελέσματα αναζήτησης για τη δική σας διεύθυνση URL, προσπαθείτε να βελτιστοποιήσετε τα αποτελέσματα αναζήτησης για μια φράση κλειδί. Για να πετύχετε κατάταξη στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης για μια συγκεκριμένη λέξη ή φράση κλειδί, θέλετε οι ιστοσελίδες τρίτων να τοποθετήσουν τη σύνδεσή σας με κείμενο στόχο (anchor text) προς στην ιστοσελίδα τους. Στο κείμενο αυτό θα πρέπει να περιλαμβάνετε την φράση κλειδί σας.

Όταν οι χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση στο Google για τη φράση κλειδί σας, είναι η ιστοσελίδα σας που πρέπει να φαίνεται πρώτη στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης, επειδή η Google βρίσκει πολλές συνδέσεις που δείχνουν στην ιστοσελίδα σας με το κείμενο κλειδί σας.

[/toggle][toggle title=”1.8. Διαδικασία ανάλυσης ανταγωνισμού” open=”no”]

Η ανάλυση ανταγωνισμού είναι ένα κλασικό εργαλείο μάρκετινγκ και στρατηγικού μάνατζμεντ. Γι αυτό τον σκοπό υπάρχουν πολλά εργαλεία έρευνας του ανταγωνισμού. Ένα εργαλείο είναι το πρόσθετο SEO Quake για τον φυλλομετρητή Firefox. Το εν λόγω εργαλείο προσφέρει πάρα πολλές πληροφορίες για εντός της σελίδας ανάλυση εσάς και των ανταγωνιστών σας. Έτσι κάνετε όλη τη δουλειά αυτοματοποιημένα.

Αφού λοιπόν έχετε αποσαφηνίσει και περιορίσει τις λέξεις σας κλειδιά σε μερικές όχι περισσότερες από εικοσιπέντε λέξεις, το επόμενο βήμα είναι η ανάλυση ανταγωνισμού. Παρακάτω θα δείτε βήμα βήμα τι θα πρέπει να προσέξετε όταν κάνετε ανάλυση ανταγωνισμού για κάθε λέξη κλειδί και για κάθε κύριο ανταγωνιστή σας. Κύριος ανταγωνιστής σας είναι αυτός που βρίσκετε στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης για κάθε λέξη κλειδί. Επομένως θα πρέπει να περιορίσετε την ανάλυσή σας για τους πρώτους 10 ανταγωνιστές για κάθε λέξη κλειδί ή και λιγότερο.

Ας υποθέσουμε ότι η κύρια λέξη κλειδί που θέλετε να έχετε για το ιστολόγιο σας είναι η «ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ» .Χρησιμοποιούμε ελληνικά και κεφαλαία προς αποφυγή παρεξηγήσεων και ορθογραφικών λαθών.

Η μηχανή που θα εστιαστούμε είναι αποκλειστικά η Google.

1. Επισκεπτόμαστε την σελίδα της Google στην Ελλάδα (google.gr) και εισάγουμε την λέξη κλειδί ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ στο πεδίο έρευνας. Πατάμε το πλήκτρο αναζήτηση.

2. Αποφεύγουμε τα πληρωμένα αποτελέσματα και εστιαζόμαστε μόνο στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.

3. Ανοίγουμε ένα φύλλο εργασίας στο excel και αντιγράφουμε τα πρώτα 10 οργανικά αποτελέσματα. Τα πρώτα δέκα αποτελέσματα είναι αυτά που εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα.
Για παράδειγμα αυτά είναι:

Συνταγές μαγειρικής
www.sintagespareas.gr/‎
Συνταγές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής, απλές, γρήγορες και πετυχημένες.‎

Συνταγή – συνταγές μαγειρικής – site συνταγών: cookbox.gr
www.cookbox.gr/‎
To site συνταγών cookbox αποτελεί αξιόπιστη πηγή για πετυχημένες συνταγές μαγειρικής.

Νηστικό Αρκούδι – Συνταγές Μαγειρικής – Συνταγές για Κρεατικά …
www.toarkoudi.gr/‎
και θα είναι ξανά κοντά σας με νέες συνταγές, ιδέες και ιστορίες ανθρώπων που αγαπούν τη γη και ό,τι αυτή παράγει από 1η Σεπτεμβρίου! 0; Κατηγορία: Άρθρα …

GreekMasa – Συνταγές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής
www.greekmasa.gr/‎
Γνωρίστε ελληνικές συνταγές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής από τα μέλη του GreekMasa.gr.

Cookoo: Βλέπουμε τη μαγειρική με άλλο στόμα
cookoo.gr/‎
Μόλις ανακάλυψα το πιο cookoo site συνταγών. Μπες και εσύ στο www.cookoo.gr και βρες τις συνταγές που σου αρέσουν.

Όλες οι συνταγές – Υποκατηγορίες και συνταγές: Συνταγές
www.mageirikesdiadromes.gr/‎
Δωρεάν συνταγές με μεράκι και αγάπη και από την Ελλάδα αλλά και όλο τον κόσμο. Συμβουλές μαγειρικής. Forum. Ανεβάστε τις συνταγές σας.

Συνταγές της μαμάς για μαγειρική και ζαχαροπλαστική
www.sintagesmamas.com/‎
Η μαμά γράφει τις συνταγές από τα φαγητά και γλυκά που μαγειρεύει στο σπίτι για την οικογένειά της! … συνταγές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής • facebook …

Συνταγές Μαγειρικής – YouTube
www.youtube.com/playlist?list…‎
Υλοποιημένες συνταγές για γλυκά, αλμυρά και γενικά…

Συνταγές. Βρείτε συνταγές μαγειρικής – 2Search
www.2search.gr/recipes/‎
20+ items – Συνταγές. Βρείτε εκατοντάδες συνταγές μαγειρικής και …

Συνταγές μαγειρικής & ζαχαροπλαστικής
www.sidages.gr/‎
Συνταγές μαγειρικής & ζαχαροπλαστικής για όλες τις περιστάσεις! Απλές συνταγές για όλους.

4. Τώρα είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε την ανάλυση σελίδα σελίδα. Θα πρέπει να αναλύσετε τα παρακάτω στοιχεία της κάθε σελίδας για να μπορέσετε να τις νικήσετε. Θα σας δείξω ακριβώς με την πρώτη σελίδα. Χρησιμοποιήστε το εργαλείο SEO Quake για να βρείτε αυτά που θέλετε. Για να ανακαλύψετε τους συνδέσμους προσ τη σελίδα σας χρησιμοποιήστε το εργαλείο Webrank Toolbar για Firefox.

Καταγράψτε λοιπόν για την πρώτη σελίδα:

  • URL Ιστοσελίδας
  • Google PR
  • Alexa Ranking
  • Αριθμός Συνδέσμων
  • Λέξεις κλειδιά
  • Λέξεις κλειδιά σε ετικέτα
  • Λέξεις κλειδιά στις πρώτες εικοσιπέντε λέξεις της σελίδας
  • Λέξεις κλειδιά στις τελευταίες εικοσιπέντε λέξεις της σελίδας
  • Λέξεις κλειδιά bolded, italicized, και underlined

Ας το κάνουμς για την πρώτη σελίδα:

  • URL Ιστοσελίδας: www.sintagespareas.gr/‎
  • Google PR: 4
  • Alexa Ranking: 21531
  • Αριθμός Συνδέσμων: 41 έως 81.700 χιλιάδες!
  • Λέξεις κλειδιά: συνταγές, γρήγορες, ελληνικη συνταγη, ελληνικες συνταγες μαγειρικης, χριστουγεννιάτικες ΣΥΝΤΑΓΕΣ, syntages, sintages, πίτα, συμβουλές, απλές συνταγές, ζαχαροπλαστική, γλυκά, τούρτες
  • Λέξεις κλειδιά σε ετικέτες: Δεν υπάρχουν 
  • Λέξεις κλειδιά στις πρώτες εικοσιπέντε λέξεις της σελίδας: συνταγές, γρήγορες, ελληνικη συνταγη, ελληνικες συνταγες μαγειρικης, χριστουγεννιάτικες συνταγές, syntages, sintages, πίτα, συμβουλές, απλές συνταγές, ζαχαροπλαστική, γλυκά, τούρτες, Συνταγές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής, απλές, γρήγορες και πετυχημένες
  • Λέξεις κλειδιά στις τελευταίες εικοσιπέντε λέξεις της σελίδας: Συνταγές της Παρέας
  • Λέξεις κλειδιά bolded, italicized, και underlined: καθόλου στην πρώτη σελίδα.

Το δεύτερο επόμενο βήμα είναι να αξιολογήσουμε εντός σελίδας παράγοντες βελτιστοποίησης όπως ετικέτες μετακειμένου, ετικέτες επικεφαλίδας και γενικά ετικέτες. Παράλληλα θα μπορούσαμε να κοιτάξουμε και στον πηγαίο κώδικα της σελίδας για να δούμε και τα υπόλοιπα εντός σελίδας στοιχεία SEO.

Για να δείτε τον πηγαίο κώδικα της σελίδας, πατήστε πάνω στην σελίδα δεξί κλικ στο ποντίκι σας και κατόπιν επιλέξτε προβολή πηγαίου κώδικα.

Τι μπορείτε να δείτε από επικεφαλίδες γενικότερα και πως είναι αυτές τοποθετημένες μέσα στη σελίδα; Πόσες λέξεις κλειδιά εμφανίζονται και περιλαμβάνονται μέσα στις επικεφαλίδες;

Eάν κάνετε μια βασική λοιπόν έρευνα θα δείτε ότι και αυτή η σελίδα που είναι στην πρώτη σελίδα της Google, δεν είναι και πολύ καλά βελτιστοποιημένη. Από άποψη PageRank, το 4 είναι πάρα πολύ καλό αν και θα μπορούσε να έχει επιτύχει και πολύ μεγαλύτερα αποτελέσματα. Σε γενικές γραμμές άμα κάνετε το ίδιο και για όλες τις σελίδες του ανταγωνισμού θα ανακαλύψετε τα τρωτά σημεία των ανταγωνιστών σας και ποιες λέξεις κλειδιά θα σας οδηγήσουν στην πρώτη σελίδα της Google.

[/toggle][toggle title=”1.9. Σημαντικοί Παράγοντες SEO” open=”no”]

Από τις λέξεις κλειδιά δεν μπορείτε να εστιαστείτε παρά σε μερικές, όχι παραπάνω από 10. Παραπάνω από 10 λέξεις κλειδιά θα σας κάνουν να χάσετε τον έλεγχο της κατάστασης.

Παράγοντας SEO 1: Google Page Rank ( ή PR)

Αν και έχουμε καταπιαστεί με την έννοια του Google Page Rank, καλό θα ήταν να αναφέρουμε ότι το PageRank της Google είναι ένα μέτρο της σημαντικότητας της σελίδας από το 0 έως το 10. Οι παράγοντες που καθορίζουν το PageRank της σελίδας είναι η ηλικία της σελίδας και του ονόματος, οι εισερχόμενοι και εξερχόμενοι σύνδεσμοι, η ποιότητα των εισερχόμενων συνδέσμων και πολλοί άλλοι παράγοντες. Ωστόσο, το σημαντικότερο που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι όσο πιο σημαντική μια σελίδα είναι από την οπτική και τα κριτήρια της Google, τόσο πιο υψηλά θα φαίνεται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Οπότε ένας πρωτεύον στόχος είναι να βρείτε μια λέξη κλειδί για την οποία, οι πρώτες 10 σελίδες έχουνε χαμηλό PR. Ένα εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και να δείτε όλων των σελίδων το PageRank από την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google, είναι το SEO Quake. Το υψηλότερο το PageRank (PR) της σελίδας που θα θέλουμε να ανταγωνιστούμε, το δυσκολότερο θα είναι να κερδίσουμε αυτή τη σελίδα. Όταν λοιπόν κάνω SEO έρευνα για λέξεις κλειδιά, κοιτάζω στα 5 πρώτα αποτελέσματα άμα υπάρχει περιθώριο ανταγωνιστικότητας. Αν το PR είναι μεγαλύτερο του 6, τότε δεν αξίζει τον κόπο να ανταγωνιστώ για αυτήν την λέξη κλειδί και πηγαίνω στην επόμενη.

Παράγοντας SEO 2: Εισερχόμενοι σύνδεσμοι

Η Google αγαπάει τους συνδέσμους εισερχόμενους και εξερχόμενους. Δίνει ιδιαίτερη σημασία στους εισερχόμενους συνδέσμους καθώς και την σημαντικότητα των ιστοσελίδων που συνδέονται με τη σελίδα σας. Για την ώρα πρέπει να ξέρετε ότι όσα περισσότερα τρίτα sites συνδέονται με τη σελίδα σας, τόσο μεγαλύτερη η αξία που έχει η σελίδα σας γενικότερα. Κάθε εισερχόμενος σύνδεσμος προσδίδει στη σελίδα σας κάποια σημαντικότητα και κάποιες λέξεις κλειδιά. Ένας άλλος δείκτης ανταγωνισμού για τη σελίδα σας είναι οι εισερχόμενοι σύνδεσμοι. Πόσοι είναι οι εισερχόμενοι σύνδεσμοι των σελίδων που είναι πρώτες στα αποτελέσματα της Google; Ένα εργαλείο για να το δείτε αυτό είναι το πρόσθετο για τον FireFox WebRank. Το νόημα είναι να βρείτε λέξεις κλειδιά που έχουν μικρό ή ελάχιστο ανταγωνισμό. Έχουν δηλαδή σελίδες στις πρώτες θέσεις που έχουν λίγα και μικρής αξίας εισερχόμενα links. Τότε η πρώτη σελίδα στην Google είναι για το site σας παιχνιδάκι.

Παράγοντας SEO 3: Ταχύτητα Φόρτωσης Σελίδας

Τέλος ένας πολύ σημαντικός παράγοντας SEO για την Google και γενικά για τους χρήστες είναι η ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας σας. Μια καλή ταχύτητα φόρτωσης είναι 1 με 2 δευτερόλεπτα, το πολύ 3. Πάνω από τρία δευτερόλεπτα είναι απαγορευτικό για κάθε σελίδα να βγει πρώτη στη Google. Η ίδια η Google έχει συμπεριλάβει στα κριτήρια ποιότητας την παράμετρο της ταχύτητας φόρτωσης και έχει τα εργαλεία για να τεστάρει πόσο γρήγορα φορτώνει η σελίδα σας. Για να εξακριβώσετε την ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας και να ελέγξετε πιθανά προβλήματα χρησιμοποιήστε αυτό το εργαλείο: tools.Pingdom.com. Κανείς δεν θέλει μια ιστοσελίδα που να φορτώνει αργά και κανένας δεν παραμένει σε μια αργή σελίδα, όσο καλή και να είναι.

[/toggle][toggle title=”2. Δημιουργώντας backlinks (Experts)” open=”no”]

Μπορείτε να πετύχετε αποτελέσματα SEO απλώς αντιγράφοντας τους ανταγωνιστές σας. Εάν καταφέρετε να δημιουργήσετε συνδέσμους με τις σελίδες που συνδέονται με τους ανταγωνιστές σας, τότε θα μπορέσετε να νικήσετε τον ανταγωνισμό και να βγείτε πρώτοι στην google για τις λέξεις κλειδιά με τις οποίες ανταγωνίζεστε. Που σημαίνει ότι θα πρέπει να έχετε ήδη βελτιστοποιήσει σωστά τη σελίδα σας με τις σωστές λέξεις κλειδιά και με τον σωστό τρόπο.

[/toggle][toggle title=”2.1. Σύνδεσμοι με πολλές λέξεις κλειδιά” open=”no”]

Για να δημιουργήσετε ποιοτικούς συνδέσμους και να βγείτε πρώτοι στην Google πρέπει να χρησιμοποιήσετε πολλαπλές φράσεις κλειδιά στο κείμενο της σύνδεσης σας. Θα συνιστούσα ως στρατηγική SEO να δημιουργήσετε 10 λέξεις κλειδιά αφού έχετε ολοκληρώσει την ανάλυση ανταγωνισμού.

Για τις 10 αυτές λέξεις κλειδιά θα πρέπει να έχετε 10 παραλλαγές τους. Για παράδειγμα εάν η βασική μας λέξη κλειδί είναι ο όρος «Σύμβουλοι επιχειρήσεων», θα πρέπει για αυτές τις λέξεις κλειδιά να συμπεριλάβουμε μια ομάδα παρόμοιων λέξεων όπως, «Σύμβουλοι για επιχειρήσεις», «Επιχειρήσεις: Συμβουλευτικές υπηρεσίες».

Αυτό γίνεται γιατί πολλές φορές οι χρήστες όταν αναζητάνε κάτι στην Google, μπορεί να πληκτρολογήσουν παρόμοιες λέξεις και φράσεις κλειδιά. Θα πρέπει λοιπόν εσείς να σκέφτεστε και να να δράτε σαν τους υποψήφιους πελάτες σας για να μπορέσετε να προλάβετε τις αντιδράσεις τους.

Θα ήταν συνετό να δημιουργήσετε ένα αρχείο στο excel για να μπορείτε να οργανώσετε και να ελέγξετε τις λέξεις κλειδιά και τη σελίδα σας καλύτερα και πως θα τοποθετήσετε αυτές τις λέξεις κλειδιά μέσα στη σελίδα σας και εκτός αυτής. Πέρα από την εσωτερική τοποθέτηση των λέξεων κλειδιών στη σελίδα σας, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε συνδέσμους κειμένου όπου εσείς μπορείτε.

Με την πρώτη ευκαιρία δηλαδή καλό θα ήταν να αφήσετε τις λέξεις κλειδιά σας εκεί που σας παίρνει με έναν σύνδεσμο του τύπου:
Όπως πάντα, αντικαταστήσετε το http://www.consultinggroup.com με τη δική διεύθυνση της ιστοσελίδας σας και προφανώς χρησιμοποιείστε τον κατάλληλο τίτλο με συμπεριλαμβανομένη τη φράση-κλειδί σας. Επίσης οι συνδέσεις καλύτερα να ανοίγουν σε ξεχωριστό παράθυρο, χρησιμοποιώντας την εντολή target=‘‘_blank’’ και να είναι dofollow.

Με αυτό η εντολή λέει στις αράχνες των μηχανών αναζήτησης να ακολουθήσουν το σύνδεσμο πίσω στην ιστοσελίδα μας. Το ίδιο θα πρέπει να επαναλάβετε για τις υπόλοιπες λέξεις κλειδιά οι οποίες εάν είναι 10 θα έχουν άλλες 10 παρελκόμενες φράσεις και λέξεις, σύνολο δηλαδή 100. Προσέξετε να μην ξεπεράσετε το όριο των 100 λέξεων, θα είναι μετά πολύ δύσκολο να εφαρμόσετε οποιαδήποτε στρατηγική SEO. Η στρατηγική σας δεν θα είναι διαχειρίσιμη.

[/toggle][toggle title=”2.2. Φιλικοί σύνδεσμοι προς την Google” open=”no”]

Κάποιοι σίγουρα θα έχουν ακούσει για την έννοια των φιλικών συνδέσμων προς τη Google. Οι φιλικοί προς τη Google σύνδεσμοι σας βοηθάνε να βελτιώσετε τα αποτελέσματα σας στις μηχανές αναζήτησης και να βγείτε πρώτοι, υπερνικώντας τον ανταγωνισμό.

Τα χαρακτηριστικά των φιλικών συνδέσμων προς τη Google είναι τρεις:

  • Είναι σύνδεσμοι με λέξεις κλειδιά.
  • Είναι σύνδεσμοι από τρίτα ιστολόγια σχετικά με το δικό σας και όχι άσχετα.
  • Τα ιστολόγια που συνδέονται με σας είναι ποιοτικά, δηλαδή έχουν PageRank άνω του 4, και έχουν καταπληκτικό περιεχόμενο.
[/toggle][toggle title=”2.3. Αμοιβαία ανταλλαγή συνδέσμων” open=”no”]

Όταν ασχολείστε με αμοιβαία ανταλλαγή συνδέσμων θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι θα δώσετε και θα πάρετε ποιοτικούς συνδέσμους. Αν και σαν μέθοδος προτιμάτε γιατί υπάρχουν πολλά μη ποιοτικά ιστολόγια που θα θελήσουν να συνδεθούν με κάθε τρόπο μαζί σας, οπότε θα ήταν καλύτερο να βρείτε κάποιον άλλο τρόπο όπως το guest siteging ή site commenting.

Έτσι θα αποκτήσετε δωρεάν backlinks προς τη σελίδα σας οι οποίοι θα είναι σε μόνιμη ή σε ποιο μόνιμη βάση. Όμως αν θέλετε πραγματικά να ανταλλάξετε συνδέσμους με ποιοτικά ιστολόγια, ακολουθήστε αυτά τα απλά βήματα:

  • Κάντε μια λίστα με τα υποψήφια sites. (Σχετικά με σας, pagerank, alexa traffic) κτλ.
  • Επικοινωνήστε με τον webmaster της σελίδας για να δείτε εάν ενδιαφέρεται για ανταλλαγή συνδέσμων.
  • Φροντίστε να δώσετε συνδέσμους κειμένου με τις λέξεις κλειδιά σας.

Τα αρνητικά της ανταλλαγής συνδέσμων είναι:

  • Χρονοβόρα διαδικασία για να επικοινωνήσουμε με τον siteger για τα της ανταλλαγής.
  • Δεν είναι αξιόπιστος τρόπος μια και ανά πάσα στιγμή μπορεί το άλλο μέρος να αλλάξει γνώμη.
  • Οι σύνδεσμοι που μπορώ να ανταλλάξω είναι περιορισμένοι σε αριθμό. Παράδειγμα δεν μπορώ να ανταλλάξω 100 συνδέσμους. Μετά από ένα σημείο θα θεωρηθώ από τη Google spam ή link farm.
  • Δεν έχουν κάποια αξία αυτοί οι σύνδεσμοι στην Google γιατί είναι τεχνητοί.
[/toggle][toggle title=”2.4. Βασικές αρχές ποιοτικών συνδέσμων” open=”no”]

Η οικοδόμηση δεσμών με την ιστοσελίδα σας είναι η πιο σημαντική πτυχή για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων της αναζήτησης στην Google. Να θυμάστε δύο βασικές αρχές στην ποιοτική δημιουργία συνδέσμων.

Αρχή 1: Η ποιότητα προσελκύει την ποιότητα. Τα όμοια έλκονται, όσο πιο ποιοτικοί είναι οι σύνδεσμοι σας και η σελίδα σας, τόσο πιο ποιοτικά sites θα θέλουν να συνδεθούν μαζί σας.

Αρχή 2: Η επιμονή φέρνει τα αποτελέσματα μακροπρόθεσμα. Το ίντερνετ και η ιστοσελίδα σας είναι μια μικρογραφία της επιχείρησης. Συνεχίστε να κάνετε κάθε μέρα μικρά βήματα για να πετύχετε έναν μεγάλο στόχο. Είναι προτιμότερη η σταθερή ανοικοδόμηση συνδέσμων κάθε μήνα από λίγες ώρες παρά μια μέρα το χρόνο εντατικά σαν σπριντ. Οι ποιοτικοί σύνδεσμοι είναι αυτοί που είναι αποτέλεσμα σταθερής προσπάθειας και οι οποίοι έχουνε γίνει με φυσικό και όχι τεχνητό τρόπο.

[/toggle][toggle title=”2.5. Διαδικασία χτισίματος συνδέσμων” open=”no”]

Πιστεύω να έχετε αντιληφθεί ότι η διαδικασία χτισίματος συνδέσμων θα πρέπει να είναι αργή και σταθερή σαν μαραθώνιος και όχι ένα ξέσπασμα, ένα σπριντ. Στην πραγματικότητα πάρα πολλά ιστολόγια προσπαθούνε να πετύχουν μέσω black hat λογισμικού την ζεύξη χιλιάδων συνδέσμων με τη σελίδα τους, μόνο και μόνο για να καταλάβουν ότι κάποια στιγμή αποκλείστηκαν από την Google.

Κατά 90% οι προσπάθειες δημιουργίας αποτελεσμάτων με αυτοματοποιημένο λογισμικό ή εργαλεία είναι αποτυχημένες ή έχουν αρνητικό αντίκτυπο στις μηχανές αναζήτησης. Τα βήματα λοιπόν της διαδικασίας θα πρέπει να είναι περιοδικά, δηλαδή να εκτελούνται κάθε μήνα ή κάθε εβδομάδα για τη σελίδα σας ούτε πολύ βιαστικά ούτε και πολύ αργά.

Αφού λοιπόν έχετε δημιουργήσει το site σας και έχετε αποσαφηνίσει τις λέξεις κλειδιά και τον ανταγωνισμό σας. Έχετε δηλαδή ολοκληρώσει τη διαδικασία βελτιστοποίησης εντός σελίδας, θα πρέπει να προχωρήσετε στα εξής βήματα:

  • Δημιουργήστε ένα αρχείο στο excel και σχεδιάστε τα περιοδικά βήματα SEO που θα ακολουθήσετε, αλλά και να καταγράφετε κάθε φορά τα αποτελέσματά σας.
  • Δημιουργήστε και διανείμετε ένα άρθρο το μήνα σε τουλάχιστον 50 αρθρογραφικά ιστολόγια.
  • Υποβάλετε δημοσιεύσεις σε καταλόγους με υψηλό PR. Τουλάχιστον μια φορά το μήνα.
  • Κάντε σχόλια σε dofollow sites στον τομέα σας , στην αγορά στόχο δηλαδή, τουλάχιστον σε 10 ιστολόγια το μήνα. Εναλλακτικά μπορείτε να κάνετε guest siteging πάλι όμως σε 10 ιστολόγια.
  • Γράψτε σε 20 φόρουμς το μήνα, προτιμήστε ποιοτικά φόρουμς και του αντικειμένου σας.
  • Υποβάλετε άρθρα σε τουλάχιστον 20 με 30 σελίδες υψηλού προφίλ μηνιαίως.
  • Δημιουργήστε αποστολές σε 20 τουλάχιστον κοινωνικά δίκτυα την εβδομάδα. Υπάρχουν πάνω από 350 οπότε σίγουρα θα βρείτε κάποιο.
  • Υποβάλετε βίντεο. Ναι καλά ακούσατε, δημιουργήστε ένα βίντεο την εβδομάδα ή ένα βίντεο το μήνα τουλάχιστον και υποβάλετε το σε 10 βίντεο μάρκετινγκ σελίδες όπως το YouTube, Vimeo, Veoh
[/toggle][toggle title=”2.6. Βacklinks από την Wikipedia” open=”no”]

Η Wikipedia είναι η μεγαλύτερη ηλεκτρονική διαδικτυακή εγκυκλοπαίδεια παγκοσμίως, ένα site σταθμός και πρότυπο για τα WEB 2.0 sites. H wikipedia καθιέρωσε αυτά που λέμε wiki sites τα οποία χρησιμοποιούν την ομώνυμη πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου Wiki.

Με Pagerank 9 είναι από τους πιο ελκυστικούς τόπους για να αποκτήσει κάποιος backlink προς τη σελίδα του, το site του ή το ηλεκτρονικό του κατάστημα. Επίσης κατατάσσεται στην 6η θέση από άποψη κίνησης σύμφωνα με την Alexa. Για να δείτε την κατάταξη της σελίδας σας στον παγκόσμιο ιστό απλώς κατεβάστε την Alexa Toolbar.

Αν και Wikipedia είναι πολύ αυστηρή και πολύ αργή στη δημιουργία νέων άρθρων και επομένων στο να αποκτήσετε κάποιο backlink, προσωπικά τα κατάφερα μετά από μήνες επιμονής να σπάσω τον κώδικα που λέγεται Wikipedia.

Πώς να αποκτήσετε κι εσείς το δικό σας backlink στη Wikipedia:
1. Εγγραφείτε στη Wikipedia και συμπληρώστε το προφίλ σας.
2. Μην ξεχάσετε να επιλέξετε τη γλώσσα που προτιμάτε.
3. Δημοσιεύστε ένα πλούσιο βιογραφικό και προσθέσετε ένα λήμμα σχετικά με τον εαυτό σας.
4. Το λήμμα μπορεί να είναι σχετικό με κάποιον οδηγό ή κάτι που έχει σχέση με τη δουλειά σας. Γενικά θα πρέπει να είναι δωρεάν περιεχόμενο και θα πρέπει να είναι σε μορφή κειμένου και φωτογραφιών.
5. Η διαδικασία αυτή κρατάει αρκετό χρόνο μια και η Wikipedia θα σας επιτρέψει να κάνετε δημοσιεύσεις αφού πρώτα έχετε κάνει επεξεργασία τα άρθρα και τα λήμματα σας πάνω από 10 φορές σε διαφορετικό χρόνο και αφού προηγουμένως τα αξιολογήσουν κάποιοι από την ομάδα της.
6. Το άρθρο σας είναι στον αέρα και μπορείτε να δημοσιεύετε πάρα πολλά άρθρα με πολλά backlinks στη σελίδα σας.

[/toggle][toggle title=”2.7. Βacklinks από φωτογραφίες” open=”no”]

Οι πιο πολλοί από εσάς έχετε παρατηρήσει ότι στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google εμφανίζονται και εικόνες στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων και φαντάζομαι ότι σίγουρα αναρωτιέστε πως γίνετε αυτό. Όλοι θέλουμε να εμφανιζόμαστε στην πρώτη σελίδα των μηχανές αναζήτησης και πόσο μάλλον στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google, είτε πρόκειται για website, site, post ή εικόνα.

Είναι γνωστό ότι η Google δεν “διαβάζει” φωτογραφίες, οπότε πώς θα της δώσεις να καταλάβει περί τίνος πρόκειται; Πώς θα βοηθήσεις την μηχανή αναζήτησης να κατηγοριοποιήσει και να κατατάξει σωστά μια εικόνα;

1. Δώστε ένα σωστό όνομα με τη λέξη κλειδί. Η ονομασία και το tagging των εικόνων θα βοηθήσει στο συνολικό optimization της σελίδας. Μπορεί ο τίτλος της εικόνας να μην λαμβάνεται υπόψη από την Google όσον αφορά την κατάταξη του website, ωστόσο είναι χρήσιμος για τον χρήστη, ο οποίος όταν θα κάνει mouse over θα διαβάσει τον τίτλο της φωτογραφίας. Ένας περιγραφικός τίτλος θα δώσει πληροφορίες στον χρήστη, ο οποίος μπορεί στην συνέχεια να αποθηκεύσει την εικόνα, να γράψει θετικά reviews και να επισκεφθεί ξανά το website γιατί η εμπειρία που του έδωσες ήταν θετική. Μην ξεχνάτε ότι το optimization σε κάθε περίπτωση προτείνεται να γίνεται σύμφωνα με τον χρήστη και όχι τις μηχανές αναζήτησης. Οπότε, συμπεριλάβετε τις λέξεις κλειδιά της σελίδας σας στο όνομα της φωτογραφίας πριν ακόμα την ανεβάσετε στην ιστοσελίδα σας. Βρείτε τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιεί ο μέσος άνθρωπος για να βρει τη σελίδα σας στο ίντερνετ.

2. Alt tag με την λέξη κλειδί. Η Google διαβάζει τα alt tags για να κατηγοριοποιήσει τα images και το website συνολικά.

3. Μην ξεχάσετε την λεζάντα (caption). Η λεζάντα εμφανίζεται κάτω από την εικόνα και την περιγράφει συνοπτικά. Με αυτό τον τρόπο βοηθάς τους χρήστες να καταλάβουν όχι μόνο τι διαβάζουν αλλά και τι βλέπουν παράλληλα. Έτσι όμως βοηθάς και το Google να συνδέσει την εικόνα με κάποια keywords. Βέβαια, δεν είναι απαραίτητο, αλλά μπορείτε να το κάνετε όταν έχετε πάρα πολλές εικόνες στη σελίδα σας για να μην μπερδεύετε ο χρήστης. Ωστόσο, δεν είναι απαραίτητο να συμπληρώσεις το πεδίο της περιγραφής (description), καθώς δεν περιλαμβάνεται στα στοιχεία που υπολογίζει η Google.

4. Προσθέστε σχετικό filename. Κάθε φορά που κάνετε upload μία εικόνα να αλλάζετε το filename π.χ. από xxxxxx.jpg σε λέξη-κλειδί.jpg . Μπορεί το file name να μην επηρεάζει το SEO καθοριστικά, μπορεί όμως στο μέλλον μια επόμενη αλλαγή της Google στον αλγόριθμό της να το επηρεάσει, αλλά κάθε φορά που ο χρήστης αναζητά εικόνες, τις περισσότερες φορές εμφανίζονται και πληροφορίες για τα file names.

5. Μικρές σε μέγεθος εικόνες γιατί η ταχύτητα φόρτωσης είναι παράγοντας SEO. Οι μεγάλες σε μέγεθος αρχείου, εικόνες συμβάλλουν αρνητικά στην γρήγορη φόρτωση της σελίδας με αποτέλεσμα ο χρήστης να εγκαταλείπει το site προτού το δει. Θυμηθείτε το μυστικό είναι τα 7 δευτερόλεπτα! Και όπως γνωρίζουμε, η ταχύτητα φόρτωσης είναι σημαντικός παράγοντας στην κατάταξη της ιστοσελίδας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δωρεάν εργαλεία που κυκλοφορούν στο ίντερνετ, τα οποία μειώνουν το μέγεθος μιας εικόνας, χωρίς να επηρεάζουν την ποιότητα (Lossless image optimization). Ένα από αυτά είναι το Picture Manager από το Microsoft Office. Συνήθως όλοι έχουν κάποια έκδοση του Ms Office στον οικιακό τους υπολογιστή.

[/toggle][/accordian][/fullwidth][fullwidth background_color=”#212121″ background_image=”” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_webm=”” video_mp4=”” video_ogv=”” video_preview_image=”” overlay_color=”” overlay_opacity=”0.5″ video_mute=”yes” video_loop=”yes” fade=”no” border_size=”0px” border_color=”#8c0000″ border_style=”solid” padding_top=”15px” padding_bottom=”15px” padding_left=”15px” padding_right=”15px” hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”no” menu_anchor=”” class=”” id=””][separator style_type=”none” top_margin=”40″ bottom_margin=”” sep_color=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” class=”” id=””][one_fifth last=”no” spacing=”no” center_content=”yes” hide_on_mobile=”no” background_color=”#212121″ background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” border_position=”top” border_size=”0px” border_color=”#f8f8f8″ border_style=”dashed” padding=”0px” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ class=”” id=””][flip_boxes columns=”1″ class=”” id=””][flip_box title_front=”Βασικό SEO” title_back=”” text_front=”” background_color_front=”#212121″ title_front_color=”#ffffff” text_front_color=”” background_color_back=”#212121″ title_back_color=”” text_back_color=”” border_size=”0px” border_color=”” border_radius=”4px” icon=”” icon_color=”” circle=”yes” circle_color=”” circle_border_color=”” icon_rotate=”” icon_spin=”no” image=”https://www.consultinggroup.gr/wp-content/uploads/2015/11/consultinggroup-5b-6-traffic.jpg” image_width=”500″ image_height=”200″ animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”1″] [button link=”https://www.consultinggroup.gr/communication/communication-search-engine-optimization/seo-beginner/” color=”custom” size=”large” type=”” shape=”pill” target=”_blank” title=”” gradient_colors=”#212121|#212121″ gradient_hover_colors=”#8c0000|#8c0000″ accent_color=”#ffffff” accent_hover_color=”#ffffff” bevel_color=”” border_width=”” icon=”fa-paper-plane” icon_position=”left” icon_divider=”no” modal=”” animation_type=”bounce” animation_direction=”up” animation_speed=”1″ alignment=”center” class=”” id=””]μαθε περισσοτερα![/button] [/flip_box][/flip_boxes][/one_fifth][one_fifth last=”no” spacing=”no” center_content=”yes” hide_on_mobile=”no” background_color=”#212121″ background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” border_position=”top” border_size=”0px” border_color=”#f8f8f8″ border_style=”dashed” padding=”0px” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ class=”” id=””][flip_boxes columns=”1″ class=”” id=””][flip_box title_front=”Προχωρημένο SEO” title_back=”” text_front=”” background_color_front=”#212121″ title_front_color=”#ffffff” text_front_color=”” background_color_back=”#212121″ title_back_color=”” text_back_color=”” border_size=”0px” border_color=”” border_radius=”4px” icon=”” icon_color=”” circle=”yes” circle_color=”” circle_border_color=”” icon_rotate=”” icon_spin=”no” image=”https://www.consultinggroup.gr/wp-content/uploads/2015/11/consultinggroup-5b-0-web-design.jpg” image_width=”500″ image_height=”200″ animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”1″] [button link=”https://www.consultinggroup.gr/communication/communication-search-engine-optimization/seo-expert/” color=”custom” size=”large” type=”” shape=”pill” target=”_blank” title=”” gradient_colors=”#212121|#212121″ gradient_hover_colors=”#8c0000|#8c0000″ accent_color=”#ffffff” accent_hover_color=”#ffffff” bevel_color=”” border_width=”” icon=”fa-paper-plane” icon_position=”left” icon_divider=”no” modal=”” animation_type=”bounce” animation_direction=”up” animation_speed=”1″ alignment=”center” class=”” id=””]μαθε περισσοτερα![/button] [/flip_box][/flip_boxes][/one_fifth][one_fifth last=”no” spacing=”no” center_content=”yes” hide_on_mobile=”no” background_color=”#212121″ background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” border_position=”top” border_size=”0px” border_color=”#f8f8f8″ border_style=”dashed” padding=”0px” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ class=”” id=””][flip_boxes columns=”1″ class=”” id=””][flip_box title_front=”Σύνοψη SEO” title_back=”” text_front=”” background_color_front=”#212121″ title_front_color=”#ffffff” text_front_color=”” background_color_back=”#212121″ title_back_color=”” text_back_color=”” border_size=”0px” border_color=”” border_radius=”4px” icon=”” icon_color=”” circle=”yes” circle_color=”” circle_border_color=”” icon_rotate=”” icon_spin=”no” image=”https://www.consultinggroup.gr/wp-content/uploads/2015/11/consultinggroup-5b-5-seo.png” image_width=”500″ image_height=”200″ animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”1″] [button link=”https://www.consultinggroup.gr/communication/communication-search-engine-optimization/seo-results/” color=”custom” size=”large” type=”” shape=”pill” target=”_blank” title=”” gradient_colors=”#212121|#212121″ gradient_hover_colors=”#8c0000|#8c0000″ accent_color=”#ffffff” accent_hover_color=”#ffffff” bevel_color=”” border_width=”” icon=”fa-paper-plane” icon_position=”left” icon_divider=”no” modal=”” animation_type=”bounce” animation_direction=”up” animation_speed=”1″ alignment=”center” class=”” id=””]μαθε περισσοτερα![/button] [/flip_box][/flip_boxes][/one_fifth][one_fifth last=”no” spacing=”no” center_content=”yes” hide_on_mobile=”no” background_color=”#212121″ background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” border_position=”top” border_size=”0px” border_color=”#f8f8f8″ border_style=”dashed” padding=”0px” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ class=”” id=””][flip_boxes columns=”1″ class=”” id=””][flip_box title_front=”Κριτήρια Google” title_back=”” text_front=”” background_color_front=”#212121″ title_front_color=”#ffffff” text_front_color=”” background_color_back=”#212121″ title_back_color=”” text_back_color=”” border_size=”1px” border_color=”” border_radius=”4px” icon=”” icon_color=”” circle=”yes” circle_color=”” circle_border_color=”” icon_rotate=”” icon_spin=”no” image=”https://www.consultinggroup.gr/wp-content/uploads/2015/11/consultinggroup-5b-3-target-market.png” image_width=”500″ image_height=”200″ animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”1″] [button link=”https://www.consultinggroup.gr/communication/communication-search-engine-optimization/google-criteria/” color=”custom” size=”large” type=”” shape=”pill” target=”_blank” title=”” gradient_colors=”#d8d8d8|#d8d8d8″ gradient_hover_colors=”#8c0000|#8c0000″ accent_color=”#333333″ accent_hover_color=”#ffffff” bevel_color=”” border_width=”” icon=”fa-paper-plane” icon_position=”left” icon_divider=”no” modal=”” animation_type=”bounce” animation_direction=”up” animation_speed=”1″ alignment=”center” class=”” id=””]μαθε περισσοτερα![/button] [/flip_box][/flip_boxes][/one_fifth][one_fifth last=”yes” spacing=”no” center_content=”yes” hide_on_mobile=”no” background_color=”#212121″ background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” border_position=”top” border_size=”0px” border_color=”#f8f8f8″ border_style=”dashed” padding=”0px” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ class=”” id=””][flip_boxes columns=”1″ class=”” id=””][flip_box title_front=”Λεξιλόγιο SEO” title_back=”” text_front=”” background_color_front=”#212121″ title_front_color=”#ffffff” text_front_color=”” background_color_back=”#212121″ title_back_color=”” text_back_color=”” border_size=”1px” border_color=”” border_radius=”4px” icon=”” icon_color=”” circle=”yes” circle_color=”” circle_border_color=”” icon_rotate=”” icon_spin=”no” image=”https://www.consultinggroup.gr/wp-content/uploads/2015/11/consultinggroup-5b-7-hosting.jpg” image_width=”500″ image_height=”200″ animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”1″] [button link=”https://www.consultinggroup.gr/communication/communication-search-engine-optimization/seo-dictionary/” color=”custom” size=”large” type=”” shape=”pill” target=”_blank” title=”” gradient_colors=”#d8d8d8|#d8d8d8″ gradient_hover_colors=”#8c0000|#8c0000″ accent_color=”#333333″ accent_hover_color=”#ffffff” bevel_color=”” border_width=”” icon=”fa-paper-plane” icon_position=”left” icon_divider=”no” modal=”” animation_type=”bounce” animation_direction=”up” animation_speed=”1″ alignment=”center” class=”” id=””]μαθε περισσοτερα![/button] [/flip_box][/flip_boxes][/one_fifth][/fullwidth]