Το eShop σας αποτελεί προέκταση της επιχείρησής σας, άρα απαιτείται πολύ προσεκτικός σχεδιασμός από τα πρώτα βήματα, δυνατή ομάδα και καλή συνεργασία με το Digital Agency που θα το υλοποιήσει. Συνολικά ο σχεδιασμός θα πρέπει να εναρμονίζεται με τη συνολική στρατηγική σας και να είναι υψηλού επιπέδου.

Αποτελεσματικός σχεδιασμός

Τα στοιχεία της σχεδίασης πρέπει να αιχμαλωτίζουν οπτικά τους επισκέπτες, κάνοντας χρήση μεγάλων εικόνων, μηχανισμών προβολής και αναλυτικές πληροφορίες προϊόντων. Οι εικόνες κάθε προϊόντος πρέπει να είναι υψηλής ευκρίνειας ακόμα και 360Ο. Οι πελάτες νιώθουν ασφαλείς, βλέποντας περισσότερες οπτικές λεπτομέρειες για αυτό που αναζητούν και εντέλει αγοράζουν.

Διαφορετικός σχεδιασμός για κινητά

Οι πλειοψηφία των αγορών γίνονται μέσω κινητού τηλεφώνου. Οι επισκέπτες δίνουν βάση στην εμφάνιση και χρηστικότητα του eshop σας μέσω φορητής συσκευής. Από έρευνες προκύπτει ότι το 67% των χρηστών όταν επισκέπτεται ένα eshop κατάλληλο για mobile πρόσβαση, είναι πιο πιθανό να αγοράσει. Ακόμη και οι μηχανές αναζήτησης επισημαίνουν με ειδικό σύμβολο αν το eshop είναι φιλικό για μικρότερες οθόνες.

 

Live εξυπηρέτηση και πληροφορίες επιχείρησης

Οι πελάτες αναζητούν πληροφορίες της επιχείρησης και των συνεργατών της. Είναι βασικό να σας εμπιστευτούν και να τους αποδείξετε ότι είστε αυτό που αναζητούν. Πρέπει να γνωρίζουν ότι θα λάβουν την καλύτερη εξυπηρέτηση πριν και μετά την πώληση αν χρειαστεί. Η πιο αποτελεσματική βοήθεια είναι το Live Chat ή διαφορετικά η ζωντανή συζήτηση με έναν εκπρόσωπό σας, που πρέπει να είναι σε εμφανές σημείο και εύκολη στη χρήση.

Κίνητρα στους πελάτες

Αποτελεσματικά κίνητρα αφορούν δωρεάν μεταφορικά από κάποιο ποσό παραγγελίας και άνω και συγκεκριμένα προϊόντα με έκπτωση ή σε προσφορά ποσότητας (1+1 δώρο). Επιπλέον ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι διαγωνισμοί όπου για να κερδίσουν θα πρέπει να δώσουν το email τους, είτε να προωθήσουν το προϊόν σας στους δικούς τους φίλους μέσα από κοινωνικά δίκτυα. Τέλος ουσία έχει η δημιουργία blog που θα ενημερώνει τους επισκέπτες σας σχετικά με νέες τάσεις στον κλάδο σας και θα τους δίνει συνεχώς νέες λύσεις.

Πλεονέκτημα η ύπαρξη Διαχειριστή

Ο eShop manager μπορεί να είναι υπάλληλος του καταστήματος σας, είτε να εργάζεται για την εταιρία που σας υποστηρίζει (Digital Agency). Είναι υπεύθυνος για την εύρυθμη λειτουργία του eshop, την ενημέρωσή με νέα προϊόντα και τον έλεγχο αποθεμάτων. Τον έλεγχο των online παραγγελιών αλλά και τη διαδικασία αποστολής. Την προώθηση του e-shop και αύξηση πωλήσεων και σε αρκετές περιπτώσεις διαχειρίζεται ο ίδιος τα κανάλια marketing της επιχείρησης.